فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

اجرای دقیق قانون و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی وظیفه نیروی انتظامی است

سردار «جاویدان» گفت: اجرای دقیق قانون و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی وظیفه نیروی انتظامی است که باید در راستای این وظیفه گام بردارد.
کد خبر: ۴۹۳۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۶ - 07December 2021

اجرای دقیق قانون و منویات مقام معظم رهبری وظیفه نیروی انتظامی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم ستاد «علی اکبر جاویدان» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب اظهار داشت: بحث حفظ امنیت مسئولیت بسیار سختی است و به همین خاطر به متولیانی نیاز دارد که نسبت به این مووع حساس باشند.

وی افزود: مأموران نیروی انتظامی جهت تأمین امنیت عمومی و رفاه مردم وظیفه سختی بر دوش دارند و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز باعث افزایش دوچندان بار این مسئولیت است.

فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: اجرای دقیق قانون و منویات معظم له وظیفه نیروی انتظامی است که باید در راستای این وظیفه گام بر دارد.

جاویدان بیان کرد: وجه تمایز کارکنان انتظامی ایران با سایر پلیس‌های جهان در مقید بودن به مسائل اخلاقی، شرعی و قانونی است و هیچ پلیسی حق ندارد فراتر از قانون اساسی عمل کند.

وی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی باید بیشترین اشراف اطلاعاتی را در کشور داشته باشد و این اشراف را به تسلط اطلاعاتی تبدیل کرده و اطلاعات را در اختیار دیگر نهادها قرار دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار